تحقيق در مورد مشتري مداري و ميهمان نوازي در هتل

اين تحقيق شامل 50 صفحه بصورت يك فايل word , pdf مي باشد. در اين تحقيق مواردي چون : تعریف مشتری -مشتری مداری - خصوصیات هتل مشتری مدار-نیاز مشتری از دیدگاه کانو - معرفی روشهای جذب مشتری- رضایت مشتری و شاخص های آن - جایگاه مهمان نوازی در هتل های ایران - وظايف مديران مشتری گرا و . امروزه دنیای کسب وکار بر پایه « مشتری مداری» و «رضایت مشتریان» استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدو .

دریافت فایل


شعبانی مشتری ,تحقيق ,ميهمان نوازي ,مشتري مداري ,مورد مشتري ,مورد مشتري مداري منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

رسانه اویگا Mahandis amandi free pc tips and dl گل سنگ imanquran باشگاه تخصصی والیبال ثامن فاروج